Saturday, June 09, 2007

Waking up in reno


رج اگه اینبار لحاف رو از روم بکشی آنچنان میزنمت که ... هیچی
فکر کنم که داد زدم درست یادم نیست و بعدش بیخواب شدم
واقعا" بیچاره بودم چون نه کاری داشتم نه هیچی حتی برای خوردن
فقط سیگار های مختلف روی میز شلوغ دیشب که حنجره ام جوابم کرده بود
پشت شیشه کاملا" بخار کرده بود و فقط نورچراغهای خیابون رو میشد دید
برگشتم که بخوابم ولی رج نه فقط تمام لحاف رو کشیده بود دورش بلکه
با 90 درجه چرخش هیچ جایی برای من نگذاشته بود
نه راه پس و نه راه پیش
چند بار فلاش رو شارژ کردم و زدم تو چشماش
اما مثل فیل خوابیده بود
جوری میخوابه که انگار نه انگار روزی زنده بوده
انگار این روزا جنس خوب گیر میاره
سگ به این چاقی هم باعث دردسره
آخر سر تصمیم گرفتم خود رج هم بالش بشه هم پتو
یه جای کاملا" اساسی که اصلا"نفهمیدم کی خوابم برد و کی بیدار شدم
........................................................
خودش بیدار بود ولی دست و پاش خواب رفته بود
اما نه گله ای کرد و نه شکایتی
منتظر مونده بود تا من بیدار بشم
تا یه بار دیگه برنده و خرامان راه بره و دمشو تکون بده و زیر لب بگه
...دیدی بازم روتو کم کردم؟
و کیفش رو بندازه رو کولش بدون صبحانه از در بره بیرون
از بین درختهای پرپشت بگذره و انقدر کوچیک بشه قد یه مگس
...........................................................................
تمام راهی که رفت رو با انگشت روی شیشه بخار کرده کشیدم تا رسیدم به دیوار
از خواب خسته بودم و خیلی گرسنه
تو آینه عقب عقب رفتن و پرت کردن خودموروی تخت با لذت میدیدم
تصمیمم این بود که بعد از یه چرت دیگه ،بزنم بیرون برم سر کوچه
چهار تا دونات بخورم با دو تا سیگار بعد از هر کدوم
و شدیدا" احساس خوشبختی کنم
کاملا" حاضر و آماده بودم با آرایش تند که ... در باز نمیشد
در بسته بود
شاخک های ارتباطی مو وصل کردم ...سیگنال نمیداد
دوباره و دوباره ..."من گرسنه ام رج!میفهمی؟
خیلی گرسنه ام الاغ
تو میتونی بری هر جا که دلت میخواد چون اینجا سلطنت میکنی
ولی نمیتونی منو زندونی کنی
تو یه سگی رج ! تو میتونی با هر جوجه ای خودتو سیرکنی اما من نه
حداقل اجازه بده تا دونات فروشی سر کوچه برم
این قانون که همه چیز برای تو و همیشه حرف تو رو از کجات آوردی؟
سگ نگهبان نمیخوام
به راهت ادامه بده و برنگرد
بای بای رج ... به آزادی آدمها احترام بگذار
گرچند که تو این سگدونی به ما این درس رو ندادند و حذف شد قبل از نوشتن
بای بای رج ... و همیشه منتظر بومرنگی که پرت میکنی باش